SirFabulousDeskSirFabulousDesk

Main News Audio Favorites Reviews Stats

Eric sings Runaway!

2011-01-15 17:21:00 by SirFabulousDesk
Updated

I have uploaded a recording of my roommate Eric doing a kinda reggae version of Kanye West's Runaway, it's pretty cool xD. (click somewhere on this page to find it!) (Not yet because it needs approval or some other darn thing D: )

He's okay with me uploading this, expect more music from me and Eric because as soon as we find someone who can play guitar, we'll start a band. :D

If you're in the SF area and want to join up you can send me a PM or write it in your review here (I'd rather not give out my email, who knows what sickos are out there!! xD)

And here is a pic of Eric!

Eric sings Runaway!


Hai NGer's! SirFabulousDesk here

2010-07-03 18:58:32 by SirFabulousDesk
Updated

Hi everybody! Chris Dalton here, finally getting an account after sooo long. My friend showed me this site and ever since then I've been in love (<3 NG). Tom Fulp is a visionary!! I enjoy everything about NG and the staff seem like really cool guys.

Just so you know who and what I am. I live in San Fransisco with my fried Eric and my dog, Gloria (she is freaking out of her mind for kibbles). I live in a crappy apartment near the bay but the view is good enough to suit me. My girlfriend, Susan, likes it too. I am waiting tables right now to pay my way through college and I meet a lot of interesting people, and I couldnt be happier.

Anywho, I am just sooo excited to learn from the best and work with other artists (if they don't mind) amd I am releasing a new animation soon about, well, you'll see. My animations, will rock your socks off and maybe even undress you. ;D

I am one of Egoraptor's biggest fans cuz you gotta love the Awesome, and Oney because he is just "awesome" as well. Next Comic Con I'll meet with em.